Впровадження інтерактивних технологій
як засобу реалізації особистісно орієнтованого навчання.
Звіт творчих груп :
1 Інтерактивні технології кооперативного навчання .
2 Технології навчання в дискусії.
3 Фронтальні технології інтерактивного навчання.
4 Ігрові форми інтерактивного навчання. Форма проведення :захист ідей .
Кожна творча група захищала одну із форм організації інтерактивного навчання, пропонувала розроблені ідеї, впровадження яких сприяє реалізації особистісно орієнтованої системи навчання і виховання. Розподіл ролей у групах: · автор – новатор - спікер групи,носій передових ідей; · оптимісти - захисники ідей, її пропагандисти; · писемісти - консерватори і скептики - провідники ідей; · реалісти–аналітики - здатні зважити всі «за» і «проти» зробити необхідні висновки.
|