Переглядів:
421
|
Додав:
NVK
|
Дата:
11.01.2016
|
|
Новий рік прийшов до нас
За доброю традицією зустрічали Новий рік у нашій школі-гімназії у широкому колі друзів, батьків, знайомих та гостей свята.
Учні підготували веселі конкурси, творчі виступи, театралізовані міні-вистави, пісні та привітання.
До новорічних свят у класах було проведено вернісаж новорічних композицій «Замість ялинки – зимовий букет», виставку малюнків, витинанок, аплікацій «Зимова казка», конкурс новорічних стінгазет.
Найактивнішими учасниками у вернісажі новорічних композицій стали: 1-А, 1-Б, 2-А, 2-Б, 3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б учнями цих класів, які разом з класоводами та батьками виготовили композиції на кожну парту, створили вертепи та аплікації.
У конкурсі новорічних стінгазет перемогу отримали учні 1-Б, 6-Б та 8-А класів. Варто відмітити учнів, які стали активними учасниками конкурсу стіннівок: 5-А,6-А,7-А, 9-Б,10-Б, 11-Б, 11-В класи.
Переглядів:
431
|
Додав:
NVK
|
Дата:
11.01.2016
|
|
Переглядів:
432
|
Додав:
NVK
|
Дата:
11.01.2016
|
|
У ПОШУКАХ ДИВА
Сутність цього проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями. Головне - набуття нею необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці. Також - розвитку пізнавальних процесів: сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.
Програма розроблялася в такий спосіб, щоб, враховуючи вікові особливості учнів, не лише зберегти, а й збільшити їх інтерес до навчання. Завдяки міжпредметним зв'язкам, засобам наочності та відеоматеріалам, об'єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим. Приміром, на уроці читання діти вивчали оповідання про соловейка, а вже на уроці "Я і Україна" вони дізнаються про класову та видову приналежність цього птаха, спосіб життя, проглядають відеофрагмент з соловейком, чують його спів.
У навчанні академічно обдарованих учнів початкової школи найбільш розповсюджені такі освітні моделі:
• модель прискорення (дозволяє врахувати потреби та можливості певної категорії дітей, які вирізняються прискореним темпом розвитку);
• модель поглиблення (передбачається поглиблене вивчення обдарованими учнями певних навчальних дисциплін);
• модель збагачення (орієнтована на якісно інший зміст навчання з виходом за межі вивчення традиційних тем, установленням зв’язків з іншими темами, проблемами , дисциплінами);
• модель проблематизації (передбачає стимулювання інтелектуального та особистісного розвитку учня через використання проблемних методів і завдань проблемного характеру, пошуку альтернативних інтерпретацій навчальної інформації, що сприяють формуванню в учнів творчого підходу).
Експериментальні навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів для початкової школи розроблено відповідно до
...
Читати далі »
Переглядів:
419
|
Додав:
NVK
|
Дата:
11.01.2016
|
| |