Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 19.09.2024, 03:55

Старосинявський НВК

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2016 » Січень » 11
Переглядів: 421 | Додав: NVK | Дата: 11.01.2016 | Коментарі (0)

Новий рік прийшов до нас
За доброю традицією зустрічали Новий рік у нашій школі-гімназії у широкому колі друзів, батьків, знайомих та гостей свята. Учні підготували веселі конкурси, творчі виступи, театралізовані міні-вистави, пісні та привітання. До новорічних свят у класах було проведено вернісаж новорічних композицій «Замість ялинки – зимовий букет», виставку малюнків, витинанок, аплікацій «Зимова казка», конкурс новорічних стінгазет. Найактивнішими учасниками у вернісажі новорічних композицій стали: 1-А, 1-Б, 2-А, 2-Б, 3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б учнями цих класів, які разом з класоводами та батьками виготовили композиції на кожну парту, створили вертепи та аплікації. У конкурсі новорічних стінгазет перемогу отримали учні 1-Б, 6-Б та 8-А класів. Варто відмітити учнів, які стали активними учасниками конкурсу стіннівок: 5-А,6-А,7-А, 9-Б,10-Б, 11-Б, 11-В класи.
Переглядів: 431 | Додав: NVK | Дата: 11.01.2016 | Коментарі (0)

У ПОШУКАХ ДИВА
Сутність цього проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями. Головне - набуття нею необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці. Також - розвитку пізнавальних процесів: сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги; розвитку якостей особистості школяра — цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо. Програма розроблялася в такий спосіб, щоб, враховуючи вікові особливості учнів, не лише зберегти, а й збільшити їх інтерес до навчання. Завдяки міжпредметним зв'язкам, засобам наочності та відеоматеріалам, об'єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим. Приміром, на уроці читання діти вивчали оповідання про соловейка, а вже на уроці "Я і Україна" вони дізнаються про класову та видову приналежність цього птаха, спосіб життя, проглядають відеофрагмент з соловейком, чують його спів. У навчанні академічно обдарованих учнів початкової школи найбільш розповсюджені такі освітні моделі: • модель прискорення (дозволяє врахувати потреби та можливості певної категорії дітей, які вирізняються прискореним темпом розвитку); • модель поглиблення (передбачається поглиблене вивчення обдарованими учнями певних навчальних дисциплін); • модель збагачення (орієнтована на якісно інший зміст навчання з виходом за межі вивчення традиційних тем, установленням зв’язків з іншими темами, проблемами , дисциплінами); • модель проблематизації (передбачає стимулювання інтелектуального та особистісного розвитку учня через використання проблемних методів і завдань проблемного характеру, пошуку альтернативних інтерпретацій навчальної інформації, що сприяють формуванню в учнів творчого підходу). Експериментальні навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів для початкової школи розроблено відповідно до ... Читати далі »
Переглядів: 419 | Додав: NVK | Дата: 11.01.2016 | Коментарі (0)

Пошук
Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Міністерство освіти та науки, молоді та спорту України
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
Старосинявський відділ освіти
Освіта
Острів знань

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz